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Nickname: HasuHasi 
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Antwort auf Mickeys Carmacblog HasuHasi am 26.04.2008 00:51
das isch en antwort wo sich an blog vom mickey richtet.. wer da will drus cho muss zersch de text vo ihm, bzw. vom carmac l�se (englisch ;( ) *klick*

smeiste isch n�d w�rkli �ppis neus.. wer sich mal 15min mit em thema usenand setzt chunnt ufs gliche fazit.. de spannendi punkt het er miner meinig nach weggloh, aber ich erkl�r mal vo vorne :)

�b sini anahm dass kontinuierliche verbesserig vo gameplay & grafik w�rkli soviel n�tzt w�rd i denn aber nid unterschriebe.. nat�rlich zeigt EA sehr sch�n wies funktioniert mit ihrne Sports serie, aber das isch chli �ppis anders.. fuessball kennt jede us em RL und wenn er das wett game chunnt er sehr schnell mal uf fifa 200X.. das heisst, us em *RL* ch�met quasi kontinuierlich immer mal wieder l��t wo gern m�chtet sonen Sport virtuell spiele und sich denne vo zit zu zit mal sonen EA Sports titel kaufet...

s bispiel vom CS macht ihm aber quasi en strich dur d rechnig (das weiss er ja au selber, entnimm ich mal sim letschte satz..). da het mer zwar sehr stark versuecht s gameplay zverbessere (�b das jetzt glunge isch oder nid lass i mal so im ruum stah), grafik und so isch nat�rli verbesseret worde, aber es het n�d das stattgfunde wo er eigentli m�chti, n�mli dass alli 1.6 spieler s "neue, verbesserte" cs spielet...

jetzt isch de knackpunkt folgende.. w�rdet, wenn das spiel jetzt vom gameplay her em 1.6 no viel �hnlicher w�ri, die meiste 1.6 spieler umstiege? vermuetlich... aber, w�rd das spiel denn au so enorm viel meh l�t alocke? w�rd i grad mol stark bezwifle... warum gits sit jahre wenig bis kei neui w3 oder cs talent, wo tats�chlich ersch kurz afange hend game und sich ad spitze hend ch�nne k�mpfe (jetzt mal egal �b schwizwit oder int.)... es wennd ebe wenig bis kei l��t, de enormi erfahrigsvorsprung ufhole wo csler und wc3ler der ersten stunden mittlerwile intus hend.. es git wenig bis gar kei l��t wo das risiko wend igah, ime game 6 m�net z k�llere nur zum denn usefinde, dass mr gar kei talent f�r da game het und n�d �ber midskill usechunnt..

das wo fr�ehner halt spass gmacht hesch, isch zwachse und zwar mit de gsamte community zwachse.. nid e community vo x tusig l�t wo scho 5 jahr spielet und ergo sowieso viel besser sind und versueche mit m�eh und not a die anezcho...

also entweder wird das "Sequel" wo dr carmac vorschloht wenig neui gamer alocke, oder die alte hase werdet n�d vo ihrem alte game ufs neue wechsle, schliesslich wend sie ihre erfahrigs- und w�ssensvorteil wo si i dene jahre erarbeitet hend, n�d eifach so ufgeh.. es macht n�mli spass ime game guet zsi und zgw�nne.
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#1: 268  @ 24.04.2008 10:44
b��h... um mol es par z nenne.

wc3: infi, xlord, yaws, th000 usw.
cs: get_right, face, gob b, cyx usw.

#2: HasuHasi  @ 24.04.2008 10:56
die hend all au scho 5 jahr w3 gspielt, aber sind ersch nach 4 johr richtig guet worde.. bi de csler chann is nid so gnau s�ge, aber d�nke dete ischs �hnlich :)

aber um was es da goht, sind spieler, wo du s game 4 jahr nach em erschinigsdatum id hand drucksch und erwartisch, dass si de vorsprung ch�nnd ufhole..

und au wenn... es mag sicher irgendwo en usnahm geh, wo das mol passiert isch, aber es gaht ja n�d um usnahme sondern um richtig viel spieler..

#3: [deleted] @ 26.04.2008 11:38
de vorsprung wird sich nach und nach na meh ufbaue. (alti hase zu neuling) vod�m h��r wirds au immer schwiriger.. vo jahr zu jahr.

#4: dasKind @ 26.04.2008 12:31
also die kolumne uf sk-gaming.com bringt ja w�rklich nid vill neus as tagesliecht.
s'problem vo d� zue- und abwanderig vom publikum bi computer games isch doch wirklich totgredet mittlerwiile.
usserdem verwechslet si (wie du au, hasu) eimal meh d� underschied zw�sched kompetitivem teilneh anere online-disziplin und em bestah uf internationalem wettkampf-niveau.
die verwechslig passiert villne, da es im esport (bzw. dem was ebe villfach f�lschlicherwiis als esport bezeichnet wird - im gegesatz zu "fun-diszipline") oftmals kei mittel- bis langfrischtigi z'friedeheit i dem teil vo d� us��b�nde git, wos am meischte h�tt (mer ch�nntis mittelschicht nenne). das kombiniert mit d� tatsach, dass im esport d� mediali fokus uf d� (schmale) spitze im verglich zu andere kompetitive bereiche im lebe usserordentlich h�ch isch, f��rt minere ahsicht nach zu relativ schlechte bedingige f�r neuihstieger. die ganz "chellerkind-seeks-stardom" diskussion mues mer no nid mal is feld f��hre zum das verd�tliche.

t'idee a game-konzept feschtz'halte isch so alt wie computergames selber, bis t'hersteller gmerkt h�nd, dass nebed em konzept au s'gameplay im engere sinn (oder besser: s'gamefeeling) in neui soft- und hardware generatione �berf��hrt werde mues isch es f�r min gschmack vill z'lang gange. und ich bin mer sicher, dass cs source als d� fall it gschicht ihgah wird, i dem d� versuech nid glunge isch unds zunere abspaltig (und teilwiise selbschtkonkurrzenzierig) zw�sched emne produkt und sim vermeintliche nachfolger cho isch. das gaht under anderem au is geld und i glaub ned, dass anderi firme in zuekunft liechtfertig sonen fehler nomal mache w�rded (i dene usmass).

und zu d� ahmerkig vom hasu: ich pers�nlich finde e (besseri, respektive akzeptierteri) ahpassig vom gameplay h�tti im fall sehr wohl e abl�sig herbi gf��hrt. und zwar bi (fascht) glichbliibendem neuzuelauf vo d� j�ngere. denn vo aktuelle spiel wirds immer neuling geh und wer mit grosser "community" ufwarte cha wird au in zuekunft en vorteil ha gege�ber glich guete nische-produkt, was d� zuelauf ahbelangt.

zum letschte punkt: e vermeintlichi spitze probiert leider fascht immer am erreichte festzhalte und m�glichscht lang uf em "thron" z'bliebe. das wird langfrischtig sowieso nid funktioniere und so werdeds halt au mit neue versione (sequels) abgl�st. usserdem ischs � zeiche vo schw�chi wenn mer so verchrampft dra festhalte mues. ;)

#5: HasuHasi  @ 26.04.2008 13:36
ich bin mer dem unterschied sehr wohl bewusst, aber han en n�d nomal speziell useghobe, will er ja eigentli klar isch :p schliesslich isch es ja so, dass wenn nur d spitze n�d w�chslet w�rd, das am rest vo de gsamte gamercommunity glich chann si, bald gits kei pristurnier meh und denn w�chslet die automatisch au...
nat�rlich gahts mir um die wo eifach wend online chli kompetitiv zocke... aber die hend 1.6 halt bim release vo source au scho x jahr gspielt und wend ihre vorteil ebefalls n�d ufgeh.. viellicht sinds i dene jahre id stammkneipe 2. liga ufgstiege und wie mr alli w�sset, isch d selbst�bersch�tzig bi so sache uuuuuh gross..

mh ja bi glichblibendem gameplay :o w�r jetzt halt sch�n wenn mr empirisch ch�nnt belege, wo all die source spieler herch�met wo jetzt aktiv ir community sind oder wenigstens eifach kompetitiv spielet.. aber au das w�rd n�d viel liecht is dunkle bringe, schliesslich ch�nnte mr denn immer nonig s�ge, �b n�d en grossteil vo dene schnell d lust am online spiele verlore hettet, wenns die erste 20h wos zocket, kontinuierlich 10-90 hend unds denn nur gaaaanz ganz langsam duruf gaht... s wachse mit de community z�me (!) isch imho scho sehr en wichtige punkt.

dass warcraft 3 h�t n�mm sone tolli grafik het, isch imho en sehr unwichtige punkt, ir diskussion, warum kei neui spieler ch�met...

aber da chann mr viellicht nomal en interessante aspekt dri bringe.. vo warcraft 3 ch�nnt mr ja meine, dass es n�d als nachfolger vo starcraft denkt gsi isch. und doch isch das genau dr fall gsi, bsunders in europa und amerika, het das eigentlich (ungeplant) sehr guet klappet. [blizzard het btw in zahlriche interviews gseit, dass sie n�d glaubt hettet, dass w3 au nur ann�hernd an online erfolg vo sc chann akn�pfe.] jetz cha mr sich nat�rli frage warum isch das so gsi? vielicht ischs dra gl�ge, dass es in europa&usa damals no sehr wenig grossi pristurnier geh het, und d spieler quasi n�d *�ppis hend m�sse ufgeh* mit em wechsel. viellicht het au das en ifluss gha, dass alli topspieler hend ch�nne d beta scho es halbs jahr vorher spiele und dur das au en riesevorteil gegen�ber em rest vo de community gha hend. (und imho ischs denn scho so, dass wenn d topspieler fast alli wechslet, das de rest vor community au stark dezue aspornt zwechsle).

naja sc2 isch ja offiziell au als nachfolger vo n�d nur sc:bw sodnern au w3 plant. mir d�rfe gspannt si :). aber ich glaub n�d, dass sc2 w3 innerhalb vo kurzer zit chann abl�se. das brucht imho mindistens mehreri jahr, wenn �berhaupt... ;( und �b sc2 sc:bw in s�dkorea chann abl�se... j�hhhh
es wird �mel sicher spannend zluege was passiert =)

thx f�rs diskussion arege :)

#6: dasKind @ 26.04.2008 20:17
also sone erfolgsstory isch wc3 tft w�rklich au nid gsi! das isch ganz en lange prozess gsi bis das "gschluckt" worde isch.
mit "in amerika/europa eher als asie" h�sch ganz sicher recht: i erinnere mi no a interviews vo top koreaner (zacard oder so, no bevor er so ghypet worde isch...) wo ganz klar gseit h�nd si krieged f�r e �hnlichi leischtig niemals das zallt/d� fame vo ihri sc-pendants... und denked drumm as ufh�re. ganz eifach wills bi wiitem nid d� erfolg und t'akzeptanz gha h�tt in korea. i mein d� freedom (KHAN) z.b. isch w�rkli en topspieler gsi und isch denn glich no zu sc zrugg.
und das hani also w�rkli nid nur bi d� topspieler mitbecho. us mim umfeld h�nd villi w�rkli m�� gha dass jetzt ufzmal en dicke held wie in diablo mitlauft, d� no items brucht und alles nur no in zitlupe lauft und sind bi bw bliebe....

aber - und da w�rdi dir scho widerspreche - graphik und look SIND entscheidend. f�rs aquiriere vo neue spieler sowieso. es game chan so guet sii wies will, es guets konzept stellsch erscht fescht/chasch ersch gn��se wennts scho e ganz wiili gspielt h�sch. und f�r das muesch l�t erscht mal ahlocke, und das tuesch mit steizit graphik eifach nid.
und pers�nlich, wenn i h�t broodwar spiel, ischs immer no es geils game, aber das alles 640x480 isch, stresst mi scho chli. und wennt ebe weisch, dass es es cool game isch, chasch mit dem lebe, wennt das nid weisch leisch es eher weg, als eis wo der chli eyecandy b�tet. und das passiert jetzt mit warcraft au, nid ganz so extrem, aber wart no chli... es wird so sii.

ich pers�nlich find �brigens dass s'graphische wettr�schte f�r die immer schlechtere (spielerische) qualit�t vo d� games mitverantwortlich isch, will denebed es guets gameplay vernachl�ssigt wird.

#7: Ueli Kestenholz @ 28.04.2008 07:43
Du seisch es #6, ganz dinere Meinig.

#8: HasuHasi  @ 29.04.2008 01:00
jo mhh wo w3 usecho isch hets mi tats�chlich dr�viertel jahr apisst das zspiele, wills so doof gsi isch und i han au lieber witer sc gspielt gha, bis i denn doch gw�chslet bin (wobi ich damals eh na vollnoob gsi bin und n�t mit�bercho han vo community sache oder so)

aber jo i merks au bi mir selber.. es neus game? woni wieder uh schlecht bin? und alles neu muess erarbeite.... i weiss nid

grafik fallt imho bi cs => css sehr viel meh is gwicht wie bi w3 => sc2.. einersits isch bi strategiespiel grafik weniger entscheidend, anderersits isch grad i dem fall, d ver�nderig n�d esoooo revolution�r...

zur qualit�tabnahm uf grund vom gfaphische wettr�ste muss i dr leider recht geh =(

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