cs WCG.gNET.CS 5on5: Regelupdate

21.04.2005, 01:39 Uhr · von Endi
Nach längerer Überarbeitung haben wir anlässlich der neuen gNET.cs 5on5 WCG Saison #11 das Regelwerk überarbeitet. Mit diesem Regelupdate setzen wir auf noch mehr Aktivität und hoffen, dass mit mehr Fairness gehandelt wird.

Hier die wichtigsten Regeln kurz aufgelistet:
  • Auf jedem Server muss Cheating-Death und Soundcheck installiert und aktiviert sein
  • Demos müssen bei Anforderung innert 48 Stunden geuploadet werden
  • Statt einem bisherigen "status" Screenshot, muss in Zukunft ein "rcon status" Screenshot am Anfang der Runde gemacht werden
  • Wird kein Resultat eingetragen - sei es in der Ligaverwaltung oder in einem Matchcomment - so bekommen beide beteiligten Teams je einen Strafpunkt.
  • Erlaubt sind nur noch 7 Strafpunkte, statt bisher 8.

Die genauen Änderungen findet ihr unter mehr.
2.4 Server
2.4.1 Serverwahl
Wir empfehlen, die Wahl des Servers bereits frühzeitig abzuklären. Falls man sich nicht für einen Server einigen kann ist ein Admin aufzusuchen. Generell gilt: Können beide Teams einen Server stellen und sich nicht auf einen einigen, so wird auf jedem Server eine Hälfte gespielt. Ausserdem soll vor dem War überprüft werden, dass alle keine Probleme mit dem connecten haben (zB. CS:CZ-Models) und frühzeitig auf dem Server spielbereit sind.

2.4.4 Anti-Cheat Tools
Auf jedem Server, wo ein gamersNET Spiel ausgetragen wird, muss Cheating-Death und Soundcheck installiert und aktiviert sein. Nur wenn beide Parteien einverstanden sind, können auch zusätzliche Tools laufen.

3.8 Demopflichten
Jeder Spieler muss von beiden Hälften eines Spiels Demos aufnehmen. Das heisst, es braucht eine vollständige Demo von der Attacker- und der Defender-Phase. Die Demos müssen danach gepackt und auf der Festplatte bis 14 Tage nach dem War aufbewahrt werden.
Lediglich das Verliererteam ist befugt, nach dem War Demos von maximal drei gegnerischen Spielern anzufordern. Diese Demos müssen innert 48 Stunden nach der Demoforderung auf den gamersNET-FTP heraufgeladen werden.

3.9 SteamID-Screenshot
Jedes Team hat die Pflicht, vor Beginn eines Matches einen Screenshot der Console nach Eingabe des „rcon status“ Befehls (erst nach Eingabe des rcon Passwortes möglich) anzufertigen. Dieser ist wie die Demos 14 Tage aufzubewahren und kann von einem Admin angefordert werden.

4.1 Ergebnisse eintragen
Beide Teams sind dafür verantwortlich, dass das Ergebnis so schnell wie möglich eingetragen und bestätigt wird. Wird kein Resultat eingetragen - sei es in der Ligaverwaltung oder in einem Matchcomment - so bekommen beide beteiligten Teams je einen Strafpunkt und mit dem Ergebnis 0:0 gewertet. Das Ergebnis kann im Nachhinein noch gemeldet werden, jedoch bleiben die Strafpunkte bei den jeweiligen Teams.

4.2.1 Default Win
Kein Team hat anrecht auf einen Default Win. Das Spiel kann nicht gewertet werden und der Clan welche sich nicht an die Regeln hielt, mit Strafpunkten bestraft werden.


4.2.2 Strafpunkte
Je nach Vorfall bekommt man eine gewisse Anzahl. Bei 7 oder mehr Strafpunkten wird man aus der Liga gekickt. Bekommt man in einem Spiel 3 oder mehr Strafpunkte, endet das Spiel in einem Def Loss.
Die Ligaadmins haben die Kompetenz Strafpunkte angemessen zu verteilen.
Das Strafpunktekonto wird zu Beginn einer neuen Saison wieder bei allen Teams auf 0 gesetzt.
Sind bei der Demoforderung (siehe Regel 3.8) fehlende oder beschädigte Demos aufzuweisen, so wird das Match zwar gewertet, aber pro Demo ein Strafpunkt auf das Teamkonto vergeben

1 Strafpunkt:
- Fehlendes Ergebnis (für beide Teams)
- Pro fehlender Demo
- Pro fehlender SteamID
- Pro fehlerhaftem Profildateneintrag
- Pro Spieler, der in einem weiteren Team der CS 5on5 Liga registriert ist
- Bei frühzeitigem Warabbruch (noch bevor der Sieger feststeht)
- Bei weiteren leichten Delikten

2 Strafpunkte:
- Bei Nichterscheinen an einem War
- Pro Spiel, das ein Spieler spielt, der in einem weiteren Team der CS 5on5 Liga registriert ist
- Bei weiteren mittelschweren Delikten

3 Strafpunkte:
- Pro nachweislich eingesetztem Ringer
- Bei weiteren schwereren Delikten

Je nach Ermessen des entsprechenden Admins:
- Fehlverhalten vor, nach und während des Wars
- Bugusing
- Einsatz unerlaubter Mittel (Wallhack, Aimbot, usw)


Link:
-gNET.cs 5on5 Regelwerk
0 pts#1: silent`Goldi @ 21.04.05 01:49
nais wörk endi
0 pts#2: haZ- @ 21.04.05 01:55
uhhhh
0 pts#3: SOGhstX42 @ 21.04.05 02:22
Je nach Ermessen des entsprechenden Admins:
- Fehlverhalten vor, nach und während des Wars
- Bugusing
- Einsatz unerlaubter Mittel (Wallhack, Aimbot, usw)

sry aber wer Cheatet sötti sowieso grad usgschlsose werde.. (ömu am ne War)
0 pts#4: Nein, heute mal kein Nick @ 21.04.05 02:30
juhui, und cha mr öpper säge wasi gäge starki CD lags cha mache !?
0 pts#5: Nein, heute mal kein Nick @ 21.04.05 02:31
omg sone scheisse
0 pts#6: C-gLike^BlackTiger @ 21.04.05 03:10
Hab ja für vieles Verständnis, aber das mit dem C-D, das find ich bescheiden.
Dann können die Gegner wieder dumm durch die Gegend Flamen, weil der Server angeblich Lagt.

Naja, HF&GL
0 pts#7: eL ~ Bugl @ 21.04.05 03:28
omg das mitem CD isch würklech scheisse !!
cheater si bis iz ir gnet liga eigetlech immer endeckt worde ou oni CD..und mou öppis augemeins:
für eine wo drus chunt, isch ou CD überhoupt kes problem tänki mau
0 pts#8: [deleted] @ 21.04.05 05:34
d`Regel änderige sind ja scho guet..
aber han es scho im irc agsproche.. wie das klappe söll mit demos uppe und odr screens uppe..
isch wohl nonig fertig denkt worde :>
0 pts#9: ARTLEZroot @ 21.04.05 06:42
4.2.1 Default Win
Kein Team hat anrecht auf einen Default Win. Das Spiel kann nicht gewertet werden und der Clan welche sich nicht an die Regeln hielt, mit Strafpunkten bestraft werden.

so de gröscht brunz! das hez doch scho ma geh und es nervt so total! wenn sich en clan zmitzt ide saison uflöst aber no i de gnet itreit isch hend di clans wo no geg die müend atrete automatisch praktisch ke chance me uf de erscht platz! ;(
0 pts#10: schnaiky_ @ 21.04.05 07:31
mir hei geschter de war gha :) schad isch das so spat cho mit de news und "CD ist ein muss"

gegner het au blöd tuä und mir hends den muässe wegneh ;(

aaangeblich gaht bi ihne CD nid weiss ja nid :)
0 pts#11: [deleted] @ 21.04.05 07:37
UND WHAT THE FUCK BEDÜTET DAS "WCG"
0 pts#12: C-gLike^Defil_R ^.- @ 21.04.05 07:45
aso mit c-d hets bi eus momentan zimli lags uf de server, kA ob das bi allne so isch... aber all gägner flamed denn nume ume, das si nur verlore händ, wills so lagt und es isch würkli scheisse so...... :-/

@11 vilich sind d finals au denn grad wcg quali? kA, isch nume e vermuetig ^^
0 pts#13: skV-jH. @ 21.04.05 07:49
Without Cheating Gays
0 pts#14: n69ky @ 21.04.05 07:54
mmmmmmmmmh i ha nkei problem so! au wegs de CDlags... s hend jo eh alli die cd lags -.- aber no öbbis! OGC funktioniert NURNO uf CD-Servers ;( (weiss nid obs immerno so isch (han das mal khört))

egal lüt hF @ gNET und gL im witere :D
0 pts#15: BamBam @ 21.04.05 08:25
#11 genau.. die paar täg sind ume :)
0 pts#16: chaos el mundial @ 21.04.05 08:27
Ich hass CD, wär will cheate cheatet egal ob CD oder nöd, wenn mer chli gschid googlet het mer i 5min en cd hack gfunde -> cd sugt nur fps meh nöd!

Demos söt mer immer chöne verlange, au wenns läschtig isch aber han au scho spiel gwunne nacher demo gforderet -> und siehe da en hübsche WH.

Süscht good work @ gnet, find lauft mol einiges besser als no vormene Johr ;).
0 pts#17: Beji @ 21.04.05 08:32
sry aber wer Cheatet sötti sowieso grad usgschlsose werde.. (ömu am ne War)
es gaht um straftpünkt fürs team.

aber de mit CD und kei Defwin isch en brunz. findes chli komisch wieder regle fürezhole wo me scho usegno hä, wills müll gsi sind.
aber da wird sich sicher wer was überleit ha...
0 pts#18: pF.noUse@inaktiv @ 21.04.05 08:37
CHEATERS an die WAND und FEUER :P
0 pts#19: OBB>Bunker @ 21.04.05 08:42
ne noUse.... Bücken heisst das!

Finds schwul mit SoundCheck. Ich glaubs einige Users haben da noch die Condition-Zero Models drauf :/ (oder hat mir mal irgendjmd einen Link wie ich diese wegbringe???)
0 pts#20: VALLEYcala candineN @ 21.04.05 08:43
Regeländrige find ich guet.. usserd das mitm Resultat isch mir chli unklar....

Wenn zum bispil ei team sich nid meldet... kame nüt mache.. wenner nie on nie antwortet oder so.. und wenn de gegner eifach nid atretet.... denn berchunt me ke def.win

so verlütrt me mit anderne wort 3 pünkt.. will de gegner schuld isch? hi2@?

hm?
0 pts#21: schnaiky_ @ 21.04.05 08:47
da Bunker -> http://www.marcus-schultze.de/wtj-clan/php/download_download.php?file=../download/orgmodels.zip

ladsch der das abe und de tuäschs i model ordner :) de häsch d'orginal..
0 pts#23: nrc.red-soxModano @ 21.04.05 08:58
wa händ ihr alli für problem mit cd lags? i has am afang au gha aber nachher ha i mir cdd (so deluxe variante) abeglade und jetzt lagts nüme und ha no geili zuesatz sache mit dem progi übercho
0 pts#24: schnaiky_ @ 21.04.05 08:59
CHEATER!
0 pts#25: Endi @ 21.04.05 09:14
d`Regel änderige sind ja scho guet..
aber han es scho im irc agsproche.. wie das klappe söll mit demos uppe und odr screens uppe..
isch wohl nonig fertig denkt worde :>

Die muess mer ned grad uppe, wie ide ESL.
Screenshots muesmer mache, demit mer uf die zuegriffe chan, segs bewisse dasmer gspielt het. Das mite Demos wird no gluegt.

4.2.1 Default Win
Kein Team hat anrecht auf einen Default Win. Das Spiel kann nicht gewertet werden und der Clan welche sich nicht an die Regeln hielt, mit Strafpunkten bestraft werden.


Da isch eher gmeint, dass mer ned eifach so ane Defwin glanget, segs, er het sich im icq oder schust nie antwort ge, willen vilicht mal blockiert han.
Das isch das wo de C4la aspricht. Wenn sich eis Team ned meldet, den mues das mitteilt werde. Es het ide letzte ziit z'viel Fäll ge, wo eifach mal us Fullheit kei Resultat itreit worde isch (gnet 5on5). Den hend d'admins müese dem Resultat nacheseckle.usw. Das isch ide Sk 3 und Sk 4 viel de Fall gsi.
0 pts#26: kiu @ 21.04.05 09:15
ben ich froh dasi nöm liga spiele hehe, ihr arme
0 pts#27: chaos el mundial @ 21.04.05 09:16
@ modi

heisst das programm zuäfälligerwis mosquito ?
0 pts#28: reakt'saimn @ 21.04.05 09:26
wa händ ihr alli für problem mit cd lags? i has am afang au gha aber nachher ha i mir cdd (so deluxe variante) abeglade und jetzt lagts nüme und ha no geili zuesatz sache mit dem progi übercho

ja isch mega kuuhl chasch dur wänd luege und so ;(

btw. KACK Regelige. C-D lagt wie sau und wer cheate will cha da trotzdäm isch voll keis problem. hi@cd proofed hacks@google
0 pts#29: eL~slup @ 21.04.05 09:27
Hei nei, das mitem CD isch ja e witz, de chöimernis ja säuft uflöse, het ja ke sinn e 2/5 vom Team CD-Lags het... und die gits, und die närve, und die mache CS unspielbar, und mein gott, mir Lade üsi Demos o gärn ohni Cheat Verdacht ueche, das me se cha aluege, aber mir chöi eifach nid mit em CD schpile, ES GEIT EIFACH NID.

Jaja, das isch ja wou die idiotischti Reguänderig wo möglech isch gsi...
0 pts#30: Shaper @ 21.04.05 09:47
Wie isch dass, wenn mr en warserver mit VAC + SC het, kann mr au uf dem spiele wenn dr gegner iverstande isch ? .... ich find zwar CD au guet, mängisch het mr möglichkeit ned CD aktiviere, und es lauft amigs scho besser ohni CD druf, und fuckin cheaters gits so oder so... aber gueti änderige :)

@slup so krass wie das be euch isch :O ... ligts evtl. an eurem server wenn cd druf isch, oder hend ihr immer so probs uf andere server mit cd ?
0 pts#31: schnaiky_ @ 21.04.05 09:48
aber diä cd lags si ja erst sit wen!?

gar kei anticheater tool ROX :)
0 pts#32: Shaper @ 21.04.05 09:50
jo aständigi sieche wo ned cheate rocke ... aber gays wirds immer geh ... und ich wird se immer hasse und immer jage !!! :D fu**** as****** !!
0 pts#33: OBB>Bunker @ 21.04.05 09:58
CD isch schwul, würum aber au no grad SoundCheck... SoundCheck bringts ja würkli meh wie CD.

@snake: ha sowas schomole gmacht, aber die häts mer wieder überschriebe.. Ich versuechs aber mal mit denne.. thks
0 pts#35: [deleted] @ 21.04.05 10:14
btw was vielicht mal e guets update wär, wär das me match comments nit chan editiere...

denn het me chlei bewies posts (siehe esl)

0 pts#36: grasgruen @ 21.04.05 10:15
cheating death stinkt. rucklet nur mit cd und süst bringts nid wirklich viel. also gege viele schweizer teams woni kenne spiele viel lieber ohne cd.
0 pts#37: kkcprime @ 21.04.05 10:17
C-D pflicht het in dere liga grad no gfehlt, absolute witz
0 pts#38: schnaiky_ @ 21.04.05 10:17
de d9pe gaht aaaaaaaaaaaab!
wohoooooooooooooo <3 !!! :]
0 pts#39: [deleted] @ 21.04.05 10:21
es rucklet bla bla....
merket ihr wie ihr mit grad ufe keks gönd?

ihr spielt ohni cd nit besser k?
0 pts#40: troNic ______/ @ 21.04.05 10:24
LQL de döpe ;)

eh bi mir rucklets au no mit 4.29.3, aber k, bin au suscht en b00n häsch rächt :/
0 pts#41: Pong @ 21.04.05 10:25
interessert mich dope ;(
0 pts#42: [deleted] @ 21.04.05 10:27
easy am beste hebe mir au no demo pflich uf... und cvar screens usw... au... und modelscreens usw... scheide au mal us...

denn cha jede so spiele wie er wot....
0 pts#43: eL~slup @ 21.04.05 10:28
@#34, wieso schteit de uf dr Offizieue CD Site das hie:
Version: Client: 4.29.2 | Server: 4.21.0

@Shaper, egau was fürne Server, bi üsem heimers nid druffe, wöus eifach unschpiubar isch, u wemmer ufemene CD server müesse schpile müesse mer eifach go d'Ersatzmanne hole...
0 pts#45: [deleted] @ 21.04.05 10:31
gang go sterbe kackvogel :/
0 pts#46: [deleted] @ 21.04.05 10:31
#44 WEISS ICH DAS?
0 pts#47: schnaiky_ @ 21.04.05 10:31
cool down :> :S :X :>
0 pts#48: [deleted] @ 21.04.05 10:31
xD

ja also wenns öper ernst nimmt ^^
0 pts#49: schnaiky_ @ 21.04.05 10:32
jetzt häsch mer scho angst gmacht ;/
0 pts#50: [deleted] @ 21.04.05 10:34
sry kei absicht gsi :/
0 pts#51: pF.noUse@inaktiv @ 21.04.05 10:39
btw was vielicht mal e guets update wär, wär das me match comments nit chan editiere...

denn het me chlei bewies posts (siehe esl)

findi ou =]
0 pts#52: schnaiky_ @ 21.04.05 10:39
verzeih der :/
0 pts#53: k0Bi @ 21.04.05 11:03
roundtime ...
68 weitere Kommentare anzeigen
0 pts#54: grasgruen @ 21.04.05 11:05
die neuste version rucklet nur no viel meh... unspielbar bi mir... das lauft mit 100 fps wie ca mit 10 und interp 0 obowhl ig 0.1 han... unglaublich scho fast wie beschisse es isch.
0 pts#55: skV-graff @ 21.04.05 11:13
sauber

2.4.4 Anti-Cheat Tools
Auf jedem Server, wo ein gamersNET Spiel ausgetragen wird, muss Cheating-Death und Soundcheck installiert und aktiviert sein. Nur wenn beide Parteien einverstanden sind, können auch zusätzliche Tools laufen.

isch nur bitter das "sind beide Teams einverstanden kann auf einem Server mit VAC gespielt werden" fehlt
0 pts#56: skV-graff @ 21.04.05 11:13
und was wenn beidi clans kein server mit CD händ, keine chönd uslehnä und s einte team beharrt uf CD? ^^
0 pts#57: pF.noUse@inaktiv @ 21.04.05 11:17
denn müesse aui CHEATS amache, und ds spil isch wider FAIR..
0 pts#58: schnaiky_ @ 21.04.05 11:21
lololololol
0 pts#59: pF.noUse@inaktiv @ 21.04.05 11:23
ja scho
0 pts#60: [eG]Big DadDy @ 21.04.05 11:25
sehr gute Regel Updates

n1 Work Admins

(nett wäre noch wenn die Match Screens und Rcon Status immer geuppt werden müssen.)
0 pts#61: VALLEYcala candineN @ 21.04.05 11:26
das mitm cd isch scho guet..

das mit de def.wins btw. los isch mies find ich
0 pts#62: [deleted] @ 21.04.05 11:30
ja ssoviel wie ich mal erfahre han müsse spiel denn eifach wiederholt werde... also gspielt werde si so oder so...

bin aber nit sicher
0 pts#64: VALLEYcala candineN @ 21.04.05 11:36
hani shco glese ka aber isch glich nid ganz ufklärt find ich...

schisst doch a wegem gegnerteam nid z pünkt könne holle.....
0 pts#65: pF.noUse@inaktiv @ 21.04.05 11:39
mh.. aber was ou aschisst we sech irgend e clan, eifach nur mit def-wins dür d league dürekämpft :/
0 pts#66: VALLEYcala candineN @ 21.04.05 11:41
jo stimmt au wieder! isch halt scho meh z problem idr sk3 4 und so
0 pts#67: yankeeforcebLK @ 21.04.05 11:43
Hallo mein Name ist Headshot.
Vielleicht kennt ihr mich noch aus Filmen wie:

Ein hed0r kommt selten allein.
oder
Einmal h$ immer h$
0 pts#68: reakt'saimn @ 21.04.05 11:53
ich will eh abstimmig über cd-pflicht :D

meh sött scho mache was community wott meineder nid?
0 pts#69: schnaiky_ @ 21.04.05 11:55
RICHTIG!!
0 pts#70: [deleted] @ 21.04.05 11:56
blk er het headhot ;>
0 pts#71: eL~slup @ 21.04.05 11:58
Ja! Und aui wo e Demo chöi vorwiise wo meh gseht wie CD lagget hei e 10-fachi schtimm... nei ärnschthaft, das wär e gueti idee... wäri sofort derbi...
0 pts#72: boesi @ 21.04.05 11:59
do stimme ich am 'kane' zue.. i han selber au die erfahrig gmacht, nid nur uf eim server, das es mitem cd eifacht zu unnoetige lags chunt, und die stressed..
0 pts#73: yankeeforcebLK @ 21.04.05 12:00
#70 haha schad cha de kbi nümm rede! will er ke umgang me mit mönsche het!
0 pts#74: [deleted] @ 21.04.05 12:01
JA UND VAC ISCH VOR 2 JAHR MAL UPDATED WORDE:.. chönne mir grad ohni anti cheat spiele...
0 pts#75: [deleted] @ 21.04.05 12:02
ahja regle zu modelscreen und smoke screen und so wär au nit schlecht -.-
0 pts#76: sweEt @ 21.04.05 12:02
lal.. bLK :)
also ich find CD muen druff.. i jedi LIGA wird mit cd gspielt!.
Ok ich lagge au no. aber bald chunt ja sicher en neue update.. und fals den eine chunt und mir seit das er no lagt. oder fps probs. haet.. den wott ich zerst wuesse was die gwüssi person fuer e Peripherie het!!
Also was fuer en PC er hett... oder villich isches au nu shclecht configuriert!

Naja.. endi gruss

manga AKA sweEt
0 pts#77: reakt'sh1tc a t @ 21.04.05 12:02
ah ich hasse C-D, bi mir laggts uf allne c-d servers :/
0 pts#78: eL~slup @ 21.04.05 12:04
Hmmmm villech isch ja VAC2 (wo für aui STEAM Games ussechunnt) d'Lösig... hät meh mit derä Regle nid no chönne warte bis o VAC2 aus Untauglich klassifiziert isch?
0 pts#79: [deleted] @ 21.04.05 12:07
NEI das gaht no ca 2 jahr... bis dahin cheati eu all weg ;(
0 pts#80: blooth @ 21.04.05 12:12
wenigi wuche bevor VAC2 releast wird wird CD pflicht... jez isch zspot wenn scho hätt me das früener mache müesse jez ischs idiotisch mini meinig
0 pts#81: silent`Goldi @ 21.04.05 12:27
ig ha jetzt ned jede comment duregläse, aber aui wo säge se hei CD laggs, söue doch mou s neuschte CD abelade... 4.19.3 ! das isch äxtra gäge die laggs!
0 pts#83: VALLEYbergi^ @ 21.04.05 12:30
haha CD newbs ;(
0 pts#84: VALLEYbergi^ @ 21.04.05 12:35
I würd säge CS ohni Laaaaaags , isch wie Bier ohni schuuuuum! ;)
0 pts#85: pF.noUse@inaktiv @ 21.04.05 12:36
ig ha jetzt ned jede comment duregläse, aber aui wo säge se hei CD laggs, söue doch mou s neuschte CD abelade... 4.19.3 ! das isch äxtra gäge die laggs!

gar nid gwüsst dasme mit 4.19.3 no cha spile ;(
0 pts#86: kkcraphi @ 21.04.05 12:46
4.29.3 lagt bi mir nüm .-)
aber ebe wer cheatet cheatet uf VAC oder CD gihd glaubs gnueg shit für beidi variante...
0 pts#87: .unreal @ 21.04.05 12:47
die regle mit em cheating death isch sehr undurchdacht.

cheating death git nur problem! klar deckts gwüssi cheats, aber wänn etzt eine ums verrecke cheate wot, dänn isch cd e hürde wo 1mm hoch isch.

cd isch us minere sicht definitiv die falsch initiative zum cheaters z bekämpfe
0 pts#89: yankeeforcesp0t @ 21.04.05 12:56
#67 chunnt mer bekannt vor

die rückkehr der h$-ritter
vom h$ verweht
hör mal wer da h$ macht
der mit dem h$ tanzt

#84 richtig
0 pts#90: skV-graff @ 21.04.05 13:00
"Die Spekulationen dass Vac 2 schon in der Testphase läuft und Daten sammelt wurde nicht bestätigt."
0 pts#91: Nein, heute mal kein Nick @ 21.04.05 13:03
rofl yankees
0 pts#92: darkij @ 21.04.05 13:04
hahahhaha hettet ja grad chönne d ESL regle copy paste kthxbye
0 pts#93: blooth @ 21.04.05 13:12
a witeri unsinnigi regelig: ich fasse zusammen: "JEDES team müssen einen "rcon status"-screenshot machen, dazu ist die eingabe des rcon-passwortes nötig.

JEDES team, soll das heissen, ich muss jedem gegner das rcon-pw unseres servers geben? hab doch keine lust die ganze zeit das rcon-pw zu ändern
0 pts#94: skV-jH. @ 21.04.05 13:23
#76: hmm klar chunt bald es neus update. nachem 4.29.0 sind ja au scho 3 updates cho aber bracht händs ja nöd würklich vill und das isch jetzt scho zimli lang här.

und wäge minere periferie woni han:
1x Muus
1x Tastatur
1x Bildschirm
Chopfhörer hani au no und glaub en Drucker da bini aber nöd ganz sicher

Das sött doch lange zum CS1.6 spiele oder?
0 pts#96: [deleted] @ 21.04.05 13:34
(',)o : nach 2-3 comments glaubte ich noch an deine ironie, nun an deine dummheit oO

@ source-fan #88: VAC 2 wird für ALLE steam games kommen, wurde von valve letzthin bestätigt .. ev auch mal ne news wert ? ;(

cd 29.3 lagt genauso wie 29.2, es ist nahezu unspielbar.
@kafi: endli mal eine wo au vo 2 hängers verzellt, ha scho denkt seg de einzig ...
normali lags gängtet ja no .. aber nit 10-30fps und zwüschedine 2 sek hängers - und aschlüssend 100fps wenn ke gegner / m8 i nöchi isch
0 pts#98: [deleted] @ 21.04.05 13:42
cd 29.3 lagt genauso wie 29.2, es ist nahezu unspielbar.

laber laber .... eas spiel werde au so gspielt und ich finds nit würklich unspielbar ;(
0 pts#99: VALLEYcala candineN @ 21.04.05 13:48
#99 flame zu den cd flamors ;D
0 pts#100: darkij @ 21.04.05 13:49
d9pe du hesch eh cd disabler also stfu :P
0 pts#101: [deleted] @ 21.04.05 13:51
;( isch jetzt fies
0 pts#102: schnaiky_ @ 21.04.05 13:53
bewiis mit screenshot pls!
0 pts#103: [deleted] @ 21.04.05 14:05
#99 flamen is was anderes
cd scheint nicht bei allen lags zu verursachen, ok .. trotzdem mal grob geschätzt hat die hälfte der spieler mühe damit .. und so in etwa ein drittel findets unspielbar, mich inklusive

is in letzter zeit auch witzig wenn gather suchst und sagst du hättest server ..
kommt die frage: cd on?
me: ja
gegner: bye

jeder zweite gegner reagiert so,.. .. verständlich

@102: screeni kommt heut abend

valve soll sich beeilen mit vac2 ;)
0 pts#105: [deleted] @ 21.04.05 14:22
hehe.

bevor jemand kommt das stimme ned mit vac2 @ cs1.6, lest ma das: http://www.gotfrag.com/cs/community/17931/

.. kommt schon fast hoffnung auf : )

abwarten ;(
0 pts#106: sCetch @ 21.04.05 14:23
hey, ich han e churzi frog ... isch cl_bob "0" verbote ?
0 pts#107: [deleted] @ 21.04.05 14:29
esl isch sit neustem cl_bob 0.1

isch glaubs egal :)
0 pts#108: [deleted] @ 21.04.05 14:33
musst kucken, je nach liga
esl alpen ists erlaubt:
UPDATE
Aufgrund der vielen Diskussionen rund um cl_bob haben wir uns entschlossen diesen Befehl wieder aus der neuen Regel zu entfernen.
cl_bob ist nun wieder frei wählbar.

die andern weiss ich ned aber denk ma eas wird dieselbe regelung haben *keine garantie :p
0 pts#109: [deleted] @ 21.04.05 14:43
jap doch isch so ;) hani ganz überseh :/
0 pts#110: Endi @ 21.04.05 14:55
@ #93
nei blooth, die wo rcon hend, bzw die wo de server stelled und kontrolliered.
0 pts#111: reakt'saimn @ 21.04.05 16:06
ABSTIMMIG!
0 pts#112: C-gLike^Defil_R ^.- @ 21.04.05 16:31
es lagt eh bi allne (paar usnahm), denn sich wider fair.....

und susch Abstimmig! :P
0 pts#113: sweEt @ 21.04.05 17:19
naja naja.... ich darf eh ned mit mim team i de Gnet game:(

@endi guck :)
0 pts#114: [deleted] @ 21.04.05 17:29
spinnet ihr abstimmig? hallo?

0 pts#115: Nein, heute mal kein Nick @ 21.04.05 17:50
i säge dr d9pe isch e bun :+"ç :D
0 pts#116: raykar`- @ 21.04.05 18:18
mit paarne regle bini iverstande, einigi sind doch chli verkackt wie die mit em nid melde z.b
0 pts#117: blooth @ 21.04.05 19:26
@#110

hans mer scho denkt, aber ma söttis genauer ineschribe in de rules ;)
0 pts#118: lux` @ 21.04.05 19:31
weiss nid was das rcon status söll... :/

cd isch guet... (klar gits cheats, aber weniger)
derzue ou weme cdd het, gö die meischte VAC cheats nid, wöuse gar nid richtig lad we cdd am loufe isch
0 pts#120: kokiiibohne @ 21.04.05 20:05
en frog.. rcon status chan ja nur das team wo der server ghört oder? :)
0 pts#122: [eX.ch]Malcom-X @ 21.04.05 21:34
aber was gits de we ä clan würklech nid da isch?
0 pts#123: Hurdy @ 21.04.05 22:22
Kein Team hat anrecht auf einen Default Win. Das Spiel kann nicht gewertet werden und der Clan welche sich nicht an die Regeln hielt, mit Strafpunkten bestraft werden.

Wo läsed ihr was vo kei def wins? Ich lies nur, dass me kei arecht druf het wenn me sech nöd selber ums spiel kümmeret het...isch au richtig so.
0 pts#124: /V headZ @ 21.04.05 23:50
dope het scho recht, halt mal biz was neuers als en i4004 chauffe denn wird das guet, btw. ich wot punkbuster!!
0 pts#125: eL~tOyz @ 22.04.05 11:58
Punkbuster!!! ROFL!!

Punkbusterfraktion gründen!!
0 pts#126: EoEEfeu.cH @ 22.04.05 13:51
he... es heisst ja mer mues en Screenshot vom RCON Menue mache...

Ich han nume HLSW, zaehlt das au???
0 pts#127: peppi @ 25.04.05 08:57
OMG chume nid druss wäg dem screen vom Rcon
0 pts#128: ReDeXe @ 22.05.05 21:48
gael huere shit^^
9 weitere Kommentare als Spam ausgeblendet.
Aktuelle News
04.05.2010 Starcraft 2 kommt